Αρχική Νομοθεσία Νομολογία Podcasts Συμβουλές Videos FAQList

Kavala G.G.law firm,δικηγορος διαζυγιων, δικηγοροι καβαλα Δικηγορος Καβαλας - Αρθρα, νομικες συμβουλες.


ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ!
Έφθασες στο σωστό μέρος. Βρες απαντήσεις εύκολα και γρήγορα, χωρίς να χάνεις χρόνο.
Greek legal blog Greek kavala lawyer blog in english

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ? Εάν είσαι δυσαρεστημένος γιατί δεν έχεις την νομική υποστήριξη που αξίζεις, δεν σηκώνουν το τηλέφωνο.., δεν σου δίνουν σημασία.. κ.λ.π. και παίρνεις στα σοβαρά την υπόθεσή σου είναι η στιγμή να βρεις την βοήθεια που χρειάζεσαι ΑΜΕΣΑ εδώ και τώρα. Πες αντίο σ΄αυτούς που σε στεναχωρούν και δεν σου δίνουν την σημασία που αξίζεις! Θα νιώσεις με τη βοήθειά μας σημαντικός και ασφαλής. Αν αφήσεις όμως το χρόνο να τρέχει χωρίς κατάλληλες ενέργειες, μπορεί να χάσεις πολύτιμα δικαιώματά σου και να είναι πλέον πολύ αργά! - Το blog μας το προτείνουν, συνιστούν, εμπιστεύονται και το χρησιμοποιούν χιλιάδες άτομα σε όλο το κόσμο, γιατί θέλουν να είναι ενημερωμένοι έγκυρα και υπεύθυνα από Ειδικό Δικηγόρο - Νομικό Σύμβουλο. Μιλήστε με τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ για διαζυγιο, οικογενειακο δικαιο, υποθέσεις/διαδικασίες διαζυγίου, χωρισμού, οικογενειακού δικαίου. Παρέχουμε ενημέρωση και πολύτιμες νομικές συμβουλές, άμεση επαγγελματική νομική υποστήριξη και εξατομικευμένη λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί. 24 ώρες / 7 μέρες την εβδομάδα έχεις απευθείας Online επικοινωνία μαζί μας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο! 'Ολες οι αποφάσεις Ολομέλειας Αρείου Πάγου Πολιτικών και Ποινικών Υποθέσεων (ανά έτος έκδοσης) είναι αποκλειστικά και μόνο στη διάθεσή μας για την καλύτερη δικαστική υποστήριξη των υποθέσεών των εντολέων μας. Επικοινώνησε άμεσα για λύση στο πρόβλημά σου. Ρώτησε μας για διαζύγιο και οικογενειακή σου υπόθεση.
Γιατί να μας εμπιστευθείτε - Είναι καλύτερο να εμπιστευτείς Ειδικό Δικηγόρο Διαζυγίων - Οικογενειακού δικαίου στη Καβάλα
https://dikigoros-diazygion.gr * Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας για περισσότερη ενημέρωση!

Νομικά θέματα - Θεματολογία



"ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ"
μου είπε ένας κύριος που ήθελε να χωρίσει (ΑΡΘΡΟ/VIDEO)


👉 Top 16 συμβουλευτικά άρθρα για ΔΙΑΖΥΓΙΟ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

live-chat,ζήσε την εμπειρία ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!

"Η οικογένεια σας αξίζει το καλύτερο
και είναι η πρώτη μας προτεραιότητα"
(podcast)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ


🤝 Καλωσήλθες στο blog μου. Το blog δημιουργήθηκε για την ενημέρωσή σου και ελπίζω να σε βοηθήσει. 📈 ΠΑΝΩ ΑΠΟ 750 ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ, ΠΟΙΝΙΚΑ, ΑΣΤΙΚΑ ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. 📚 Εδώ θα βρεις πολύτιμη βοήθεια γύρω από νομικά ζητήματα, διαζύγιο και οικογενειακό δίκαιο. 💗 Επισκεφθείτε το κανάλι μου στο youtube και εγγραφείτε! Είμαστε εδώ για σένα κάθε μέρα, όταν μας χρειαστείς!

Μάχιμη δικηγορία πάνω από 34 χρόνια
Το δικηγορικο γραφείο μας λειτουργεί
συνεχώς από το έτος 1990.
"Τι σου προσφέρουμε!"
(podcast)

❤️ Για να σας ευχαριστήσουμε, γιατί σημαίνετε πολλά για εμάς, αν είστε πιστός αναγνώστης του blog μας και κάτοικος Νομού Καβάλας και θέλετε ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ μπορούμε να το αναλάβουμε έως 31/3/24 μόνο για σας με τον γρηγορότερο και καλύτερο τρόπο! Περιορισμένη διαθεσιμότητα μόλις 3 συναινετικά διαζύγια. Καλέστε μας τώρα για περισσότερες πληροφορίες..

15.12.15

ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3758/2009 - ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ | Νομοθεσία

ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3758 (ΦΕΚ Α΄ 68/05.05.2009) Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις.

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

 Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: 

Άρθρο 1 Σκοπός
 Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η θέσπιση αρχών συναλλακτικής συμπεριφοράς,κανόνων λειτουργίας και κρατικής εποπτείας των Εταιρειών Ενημέρωσης οφειλετώνγια ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις (εφεξής "Εταιρείες"), η ρύθμιση των σχέσεων τουςμε τους δανειστές και τους οφειλέτες αυτών, καθώς και η απαγόρευση τηςεκχώρησης ληξιπρόθεσμων οφειλών σε τρίτους. 

Άρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής Οι Εταιρείες λειτουργούν σύμφωνα με τον παρόντα νόμο και υποχρεούνται νατηρούν τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί προστασίας του καταναλωτή,περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής, του τραπεζικού απορρήτου, της καλήςπίστης και των συναλλακτικών ηθών, ώστε να διασφαλίζεται η νομιμότητα τηςδράσης τους στην αγορά με ταυτόχρονη διασφάλιση του σεβασμού τηςπροσωπικότητας και της οικονομικής ελευθερίας των οφειλετών.



Photo credit: jppi from morguefile.com

 Άρθρο 3 Ορισμοί Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου, οι πιο κάτω όροι έχουν την ακόλουθηέννοια: 1. "Οφειλέτες": φυσικά ή νομικά πρόσωπα, όπως δανειολήπτες, εγγυητέςπιστώσεων ή καταναλωτές, όπως ορίζονται στον Αστικό Κώδικα και στην κείμενηνομοθεσία περί προστασίας καταναλωτή. 2. "Δανειστές": κάθε πρόσωπο φυσικό ή νομικό που συναλλάσσεται στην αγοράκαι παρέχει στους πελάτες του πίστωση οποιασδήποτε μορφής, όπως πιστωτικάιδρύματα, ανώνυμες εταιρίες παροχής πιστώσεων, ασφαλιστικές εταιρίες,εταιρίες κοινής ωφελείας, εταιρίες παροχής σταθερών και κινητών ηλεκτρονικώνεπικοινωνιών, εταιρίες πώλησης καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών. 3. "Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις":κεφαλαιουχικές εταιρίες που έχουν ως αποκλειστικό καταστατικό σκοπό τηνεξώδικη ενημέρωση οφειλετών για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων και απαιτητώνχρηματικών οφειλών τους έναντι δανειστών, πριν από τη διενέργεια δικαστικώνπράξεων και το στάδιο έναρξης της αναγκαστικής εκτέλεσης, που προέρχονται απόσυμβάσεις πίστωσης και εγγύησης και νόμιμες εμπορικές συναλλαγές, όπως αγορέςαγαθών, παροχή υπηρεσιών, χορήγηση δανείων, εγγυήσεων και πιστώσεων, χρήσηπιστωτικών καρτών, καθώς και τη διαπραγμάτευση του χρόνου, του τρόπου και τωνλοιπών όρων αποπληρωμής των οφειλών, κατ` εντολή και για λογαριασμό τωνδανειστών, σύμφωνα με τις αρχές του άρθρου 4 του παρόντος. 4. "Ληξιπρόθεσμη οφειλή": το χρηματικό ποσό που οφείλει από νόμιμη αιτία οοφειλέτης προς τον δανειστή και το οποίο έπρεπε να έχει καταβληθεί σε δήληημέρα ή σε ορισμένη προθεσμία από την καταγγελία, εφόσον είχε ταχθεί τέτοιαπροθεσμία και κατέστη ληξιπρόθεσμο και απαιτητό. 5. "Ενημέρωση οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις" (εφεξής "Ενημέρωση"):το σύνολο των εξώδικων ενεργειών στις οποίες προβαίνουν οι Εταιρείεςπροκειμένου να ενημερώσουν τους οφειλέτες για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμωνοφειλών τους έναντι δανειστών, οι οποίες προσδιορίζονται από συμβάσεις καιάλλα νόμιμα έγγραφα, όπως δανειστικά συμβόλαια, τιμολόγια, φορτωτικές, δελτίααποστολής, τα οποία διέπουν τη μεταξύ του δανειστή και του οφειλέτη σχέση. 6. "Σταθερό μέσο": κάθε μέσο που επιτρέπει την αποθήκευση πληροφοριών κατάτρόπο προσβάσιμο για μελλοντική αναφορά επί χρονικό διάστημα επαρκές για τουςσκοπούς που εξυπηρετούν οι πληροφορίες και το οποίο επιτρέπει την ακριβήαναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών. 

Άρθρο 4 Αρχές που διέπουν την Ενημέρωση οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις 1. Η εν γένει επιχειρηματική δράση των Εταιρειών στην αγορά διέπεται από τιςαρχές της επαγγελματικής δεοντολογίας, της ευπρέπειας, της συναλλακτικήςευθύτητας, της ειλικρίνειας κατά την επικοινωνία, της διαφάνειας, τουσεβασμού της προσωπικότητας, της ιδιωτικής ζωής, της υγείας, της ασφάλειας,του τραπεζικού απορρήτου και της συμβατικής και οικονομικής ελευθερίας. 2. Η παρέμβαση των Εταιρειών αφορά αποκλειστικά και μόνο στην ενημέρωση τωνοφειλετών για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών τους έναντι δανειστών και τηδιαπραγμάτευση του χρόνου, του τρόπου και των λοιπών όρων αποπληρωμής αυτών,κατ` εντολή και για λογαριασμό των δανειστών. Απαγορεύεται στους δανειστές ησύναψη σύμβασης για τους σκοπούς του παρόντος νόμου με Εταιρείες που δενπεριλαμβάνονται στο Μητρώο του άρθρου 7 του παρόντος. Δεν επιτρέπεται ηανάθεση εντολής ενημέρωσης για την ίδια ληξιπρόθεσμη οφειλή σε περισσότερεςπλην μίας Εταιρείες Ενημέρωσης. 3. Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο είσπραξη από τις Εταιρείεςληξιπρόθεσμων οφειλών, καθώς και η ανάθεση μέρους ή της όλης δραστηριότηταςαυτών κατά την έννοια της παραγράφου 5 του άρθρου 3, σε άλλο φυσικό ή νομικόπρόσωπο. 4. Πριν από κάθε ενέργεια Ενημέρωσης απαιτείται η από τον δανειστή προς τονοφειλέτη επιβεβαίωση των οφειλών με κάθε διαθέσιμο τρόπο και η ταυτοποίησητου οφειλέτη, καθώς και η ενημέρωση του για τη διαβίβαση των δεδομένων τουστην Εταιρεία συμφώνως και προς το άρθρο 11 του ν. 2472/1997, ως εκάστοτεαυτός ισχύει. Η επικοινωνία με τον οφειλέτη πρέπει να γίνεται, σύμφωνα με τιςαρχές της παραγράφου 1, εντός εύλογου χρόνου και με συχνότητα οχλήσεων όχιπέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα. Η τηλεφωνική επικοινωνία στο χώρο εργασίαςτου οφειλέτη γίνεται, μόνο εφόσον ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός έχειδηλωθεί ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας από τον τελευταίο.«Η τηλεφωνική επικοινωνία από την Εταιρεία για την ενημέρωση του οφειλέτη για ληξιπρόθεσμηαπαίτηση επιτρέπεται να πραγματοποιείται μετά την πάροδο δέκα ημερών από την ημέρα πουαυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη, από τις 9:00 έως 20:00 και μόνο τις εργάσιμες ημέρες. Οι δανειστέςπαρέχουν στις Εταιρείες μόνο τα αναγκαία για την επικοινωνία στοιχεία των οφειλετών Οι Εταιρείεςχρησιμοποιούν τα δεδομένα των οφειλετών για τους σκοπούς, για τους οποίους διαβιβάσθηκαν ταδεδομένα από τον δανειστή σύμφωνα με τον παρόντα νόμο, καθώς και για την υπεράσπισηδικαιώματος τους ενώπιον των δικαστηρίων ή άλλης δημόσιας αρχής. Απαγορεύεται στις Εταιρείεςη διαβίβαση των στοιχείων σε τρίτους, με ή χωρίς αντάλλαγμα, καθώς και η χρήση τους για άλλουςσκοπούς. Ως τρίτοι, κατά την έννοια του παρόντος νόμου, θεωρούνται και οι θυγατρικές εταιρείεςτων Εταιρειών. Πρόσβαση στα δεδομένα έχουν η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του ΥπουργείουΕργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για τον έλεγχο της τήρησης των διατάξεων του παρόντοςνόμου, άλλες δημόσιες αρχές και οι δικαστικές αρχές στο πλαίσιο της άσκησης των εκ του νόμουαρμοδιοτήτων τους. Οι διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 2472/1997 (Α` 50) για το απόρρητο καιτην ασφάλεια της επεξεργασίας εφαρμόζονται αναλόγως στα αρχεία που περιέχουν δεδομέναοφειλετών που είναι νομικά πρόσωπα.» 5. Η ανάθεση της Ενημέρωσης από τον δανειστή προς την Εταιρεία γίνεταιεγγράφως ή μέσω σταθερού μέσου αποθήκευσης πληροφοριών, κατά την έννοια τηςπαραγράφου 6 του άρθρου 3. Οι διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 2472/1997 (ΦΕΚ50 Α`) για το απόρρητο και την ασφάλεια της επεξεργασίας βαρύνουν αναλόγωςκαι την Εταιρεία. 6. Δεν επιτρέπεται στον δανειστή η ανάθεση εντολής για Ενημέρωση οφειλετώνγια ληξιπρόθεσμες οφειλές που δεν εμπίπτουν στην έννοια της παραγράφου 4 τουάρθρου 3 ή έχουν υποβληθεί σε ρύθμιση ή διακανονισμό που τηρείται ή έχειπαρέλθει ο χρόνος της παραγραφής. Δεν επιτρέπεται η ανάθεση εντολήςΕνημέρωσης για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις, οι οποίες απορρέουν απόκαταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών που έχουν κριθεί καταχρηστικοί μεαμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, καθώς και οι όροι που αναφέρονται στιςυπουργικές αποφάσεις που εκδίδονται κατ` εξουσιοδότηση της παραγράφου 21 τουάρθρου 10 του ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α`), όπως εκάστοτε ισχύει. 7. Ο οφειλέτης δεν επιβαρύνεται με δαπάνες για τη` ανάθεση της Ενημέρωσηςαπό τον δανειστή προς την Εταιρεία. 

Άρθρο 5 Αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές Εταιρειών προς οφειλέτες Απαγορεύεται στις Εταιρείες να προβαίνουν σε αθέμιτες και παραπλανητικέςπρακτικές προς τους οφειλέτες, όπως: 1. Η, κατά την επικοινωνία με τον οφειλέτη, εμφάνιση των υπαλλήλων τους υπόιδιότητες που δεν διαθέτουν όπως υπαλλήλων των δανειστών, δικηγόρων ήδικαστικών επιμελητών. 2. Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης περί διακινδύνευσης τουεπαγγέλματος, των περιουσιακών στοιχείων ή της ζωής του οφειλέτη ή τωνοικείων του. 3. Η επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς ή η χρήση προσβλητικών εκφράσεωνεναντίον του οφειλέτη ή και των οικείων του. 4. Η δυσφήμιση ή η απειλή δυσφήμισης του οφειλέτη στο οικογενειακό ήεργασιακό περιβάλλον του. 5. Η εκμετάλλευση περιστάσεων αντικειμενικής αδυναμίας του οφειλέτη. 6. Η απειλή λήψης μη νόμιμου μέτρου σε βάρος του. 7. Η παραπλανητική πληροφόρηση του οφειλέτη. 8. Οι κατ` οίκον ή στο χώρο εργασίας του οφειλέτη επισκέψεις, καθώς και οιεπισκέψεις σε άλλους χώρους αυστηρώς προσωπικούς, όπως νοσοκομεία. 9. Η όχληση των οικείων προσώπων του κατά την έννοια της περίπτωσης 4. 10. Η παραπλανητική χρήση και παρουσίαση εγγράφων που δημιουργούν εσφαλμένατην εντύπωση ότι πρόκειται για δικαστικά έγγραφα. 11. Η οποιαδήποτε επικοινωνία που περιλαμβάνει ανακριβείς πληροφορίεςσχετικά με τις συνέπειες αθέτησης πληρωμών. 12. Η επικοινωνία για οφειλές οι οποίες απορρέουν από γενικούς όρουςσυναλλαγών που έχουν κριθεί κατά χρηστικοί με αμετάκλητες δικαστικέςαποφάσεις, καθώς και οι όροι που αναφέρονται στις υπουργικές αποφάσεις πουεκδίδονται κατ` εξουσιοδότηση της παραγράφου 21 του άρθρου 10 του ν.2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει. 

Άρθρο 6 Ειδικές υποχρεώσεις Εταιρειών 1. Οι Εταιρείες υποχρεούνται να διαθέτουν επαρκή διοικητική και τεχνολογικήυποδομή που να περιλαμβάνει, τουλάχιστον, ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντροκαι δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών. Οι Εταιρείες υποχρεούνται να απασχολούνυπαλληλικό προσωπικό τουλάχιστον μέσης εκπαίδευσης, το οποίο οφείλουν ναεπιμορφώνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σι σχέση με το ισχύον νομοθετικόπλαίσιο και ιδίως με τις διατάξεις του παρόντος και της νομοθεσίας περίπροστασίας προσωπικών δεδομένων, με σκοπό την επίδειξη προσήκουσας, κατά τονόμο και τα συναλλακτικά ήθη, συμπεριφοράς έναντι των οφειλετών. Οι Εταιρείεςυποχρεούνται να έχουν ελάχιστα ίδια κεφάλαια ύψους τριακοσίων πενήνταχιλιάδων (350.000) ευρώ. 2. Σε κάθε προφορική επικοινωνία με τον οφειλέτη, οι Εταιρείες έχουνυποχρέωση να διαθέτουν εμφανή τον αριθμό προέλευσης κλήσης, να παρέχουν πλήρηκαι σαφή Ενημέρωση στους οφειλέτες, τόσο για το ονοματεπώνυμο του καλούντοςυπαλλήλου και την ιδιότητα του, όσο και για τον αριθμό Μητρώου της Εταιρείαςκατά την έννοια του άρθρου 7 και το σκοπό της επικοινωνίας τους. Σε κάθε δεέγγραφη επικοινωνία, είτε με επιστολή είτε με σταθερό μέσο, κατά την έννοιατης παραγράφου 6 του άρθρου 3, οι Εταιρείες υποχρεούνται, πλέον των ανωτέρω,να αναγράφουν, την πλήρη εμπορική επωνυμία τους, την ταχυδρομική διεύθυνσητης καταστατικής έδρας τους, με οδό, αριθμό, πόλη, ταχυδρομικό κώδικα,τηλεφωνικό αριθμό, αριθμό τηλεομοιοτυπίας και διεύθυνση ηλεκτρονικούταχυδρομείου, καθώς και τον αριθμό Μητρώου της Εταιρείας κατά την έννοια τουάρθρου 7. Απαγορεύεται στις Εταιρείες να αντιποιούνται με οποιονδήποτε τρόποκατά την επικοινωνία τους με τους οφειλέτες την επωνυμία ή το διακριτικότίτλο των δανειστών - εντολέων τους. 3. Εφόσον ζητηθεί από τον οφειλέτη, οι Εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν σεαυτόν εγγράφως και ατελώς πλήρη και ακριβή αναλυτικά στοιχεία για το ύψος καιτην προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής, κατά κεφάλαιο, τόκους, έξοδα καιπροσαυξήσεις, όπως αυτές έχουν προσδιορισθεί από τον δανειστή, εντός δέκα(10) εργάσιμων ημερών από την πρώτη προφορική επικοινωνία. 4. Οι εκάστοτε ανατιθέμενες ενέργειες Ενημέρωσης αποτυπώνονται με σαφήνειαστη σύμβαση που διέπει τις σχέσεις δανειστή και Εταιρείας. 5. Απαγορεύεται στις Εταιρείες να ενεργούν πράξεις, οι οποίες ασκούνταιαποκλειστικά από δικηγόρους ή δικαστικούς επιμελητές, όπως έρευνα σταυποθηκοφυλακεία ή κτηματολογικά γραφεία, παράσταση σε δημόσιες αρχές,κοινοποίηση δικαστικών ή εξώδικων πράξεων, κίνηση διαδικασίας αναγκαστικήςεκτέλεσης ή με οποιονδήποτε τρόπο συμμετοχή σε αυτήν, σύμφωνα με τιςδιατάξεις του Κώδικα περί Δικηγόρων (ν.δ. 3026/1954, ΦΕΚ 235 Α`) και τουΚώδικα Δικαστικών Επιμελητών (ν. 2318/1995, ΦΕΚ 126 Α`), όπως εκάστοτεισχύουν. Απαγορεύεται στις Εταιρείες να αναθέτουν τη δικαστική διεκδίκηση τωνοφειλών σε δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές της δικής τους επιλογής,έργο που ανήκει αποκλειστικά στους δανειστές. 6. Απαγορεύεται στις Εταιρείες η πρόσβαση σε αρχεία οικονομικήςσυμπεριφοράς, όπως στην "ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε.", ή σε άλλα αρχεία για τη διακρίβωσητης πιστοληπτικής ικανότητας του οφειλέτη. «7. Οι Εταιρείες τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο στο οποίο καταγράφονται τα στοιχεία όλων τωντηλεφωνικών επικοινωνιών προς τον οφειλέτη, και ειδικότερα η ημερομηνία, η ώρα και η οφειλήγια την οποία έγινε η επικοινωνία. Κατά την έναρξη της επικοινωνίας ο οφειλέτης ενημερώνεται γιατην καταγραφή των ανωτέρω στοιχείων και τη διάρκεια τήρησης τους. Τα στοιχεία αυτάκαταστρέφονται μετά την πάροδο ενός έτους από την τελευταία επικοινωνία, εκτός αν αιτηθεί τηδιατήρηση τους ο οφειλέτης για τα στοιχεία που τον αφορούν ή η Γενική Γραμματεία Καταναλωτήγια τον έλεγχο της τήρησης των διατάξεων του παρόντος νόμου. Τα ανωτέρω στοιχείααπαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιονδήποτε σκοπό πέραν του ελέγχου της εκτέλεσης τηςσύμβασης από τον δανειστή, της τήρησης των διατάξεων του παρόντος νόμου και τηςυπεράσπισης δικαιώματος των Εταιρειών ενώπιον των δικαστηρίων. Οι Εταιρείες οφείλουν ναπαρέχουν, μετά από αίτηση του οφειλέτη ή μετά από αίτημα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτήγια την άσκηση των αρμοδιοτήτων της, εντός δέκα ημερών και χωρίς επιβάρυνση αντίγραφο με ταστοιχεία των τηλεφωνικών επικοινωνιών που αφορούν στο συγκεκριμένο οφειλέτη. Υπεύθυνος επεξεργασίας κατά την έννοια του άρθρου 2 στοιχείο ζ` του ν. 2472/1997 του αρχείουτης παρούσας παραγράφου ορίζεται η Εταιρεία, η οποία απαλλάσσεται από την υποχρέωσηγνωστοποίησης του άρθρου 6 του ν. 2472/1997. 8. Οι φορείς παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών διαθέσιμων στο κοινό, οφείλουν, εφόσον τατηρούν για το σκοπό της χρέωσης των υπηρεσιών τους, να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στονοφειλέτη ή για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων της στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, και εντόςδέκα ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση με τα συναφή δεδομένακίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων, καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία της ταυτότητας τουσυνδρομητή της τηλεφωνικής σύνδεσης από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τονοφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση των διατάξεων του παρόντος νόμου.»

 Άρθρο 7 Μητρώο εγγραφής Εταιρειών 1. Οι Εταιρείες εγγράφονται υποχρεωτικά στο Μητρώο Εταιρειών ΕνημέρωσηςΟφειλετών για Ληξιπρόθεσμες Απαιτήσεις (εφεξής "Μητρώο") στο οποίοκαταχωρούνται και τα πλήρη στοιχεία των νόμιμων εκπροσώπων των Εταιρειών. 2. Το Μητρώο είναι δημόσιο βιβλίο και τηρείται στο Υπουργείο Ανάπτυξης σεηλεκτρονική μορφή, η δε πρόσβαση σε αυτό γίνεται ατελώς. Με απόφαση τουΥπουργού Ανάπτυξης, ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα τήρησης και λειτουργίας τουΜητρώου, κάθε λεπτομέρεια, τεχνική ή μη, σχετική με τη λειτουργία του, καθώςκαι οι προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφήΕταιρείας στο Μητρώο. 3. Οι Εταιρείες υποχρεούνται πριν από την έναρξη της δραστηριότητας τους ναυποβάλουν αίτηση για την καταχώρηση τους στο Μητρώο. Στη σφραγίδα, σταέντυπα, στα έγγραφα και στις συμβάσεις που συνάπτουν οι Εταιρείες αναγράφεταιυποχρεωτικά ο αριθμός εγγραφής τους στο Μητρώο. 4. Η καταχώρηση στο Μητρώο αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την υποβολή τηςδήλωσης έναρξης εργασιών της Εταιρείας στην αρμόδια δημόσια οικονομικήυπηρεσία και αποδεικνύεται με σχετική βεβαίωση εγγραφής στο Μητρώο, πουχορηγείται από το Υπουργείο Ανάπτυξης. 5. Αν η Εταιρεία δεν πληροί τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου, ο ΥπουργόςΑνάπτυξης, με αιτιολογημένη απόφαση του που εκδίδεται εντός προθεσμίας ενός(1) μηνός από την κατάθεση της αίτησης καταχώρησης στο Μητρώο, αρνείται τηνεγγραφή της Εταιρείας σε αυτό. 6. Στην περίπτωση κατά την οποία εγγεγραμμένη Εταιρεία στο Μητρώο παραβιάζειτις διατάξεις του παρόντος νόμου, ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί, μεαιτιολογημένη απόφαση του, να προβαίνει στις Κυρώσεις που προβλέπονται στοάρθρο 10 του παρόντος. Η διαγραφή Εταιρείας από το Μητρώο συνεπάγεταιαυτοδικαίως την ανάκληση της άδειας λειτουργίας της. Η απόφαση περί διαγραφήςΕταιρείας από το Μητρώο κοινοποιείται στην αρμόδια για τη χορήγηση της άδειαςλειτουργίας Αρχή και στην αρμόδια δημόσια οικονομική υπηρεσία.

 Άρθρο 8 Προστασία απορρήτου 1. Οι Εταιρείες υποχρεούνται να μεριμνούν για την προστασία τουεπιχειρηματικού και προσωπικού απορρήτου. Ειδικότερα, οφείλουν να απέχουν απόκάθε προσβολή προσωπικών δεδομένων του οφειλέτη και ιδιαίτερα των προσωπικώνδεδομένων του σε ό,τι αφορά τα οικονομικά στοιχεία, όπως αριθμοί λογαριασμών,πιστωτικών καρτών, καταναλωτικά δάνεια, ηλεκτρονικές συναλλαγές, στα πλαίσιατης κείμενης νομοθεσίας περί απορρήτου και προσωπικής ζωής του οφειλέτη καιτων αποφάσεων των ανεξάρτητων αρχών που είναι επιφορτισμένες με την τήρησητους. «2. Οι Εταιρείες καταγράφουν υποχρεωτικώς το περιεχόμενο κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας μετον οφειλέτη. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε βάρος τουοφειλέτη, δικαστικώς ή εξωδίκως, και διατηρείται από τις Εταιρείες υποχρεωτικώς για ένα έτος απότην πραγματοποίηση της επικοινωνίας. Με την πάροδο του έτους η καταγραφή καταστρέφεταιεκτός αν τη διατήρηση της αιτηθεί ο οφειλέτης ή μετά από καταγγελία αυτού η Γενική ΓραμματείαΚαταναλωτή. Κατά την έναρξη της επικοινωνίας ενημερώνεται ο οφειλέτης για την καταγραφή τηςσυνομιλίας, τη διάρκεια τήρησης της και ότι η καταγραφή γίνεται για τη διασφάλιση των δικών τουδικαιωμάτων και μόνο. Οι Εταιρείες υποχρεούνται να χορηγούν ηλεκτρονικά αντίγραφα τωνκαταγεγραμμένων επικοινωνιών με τους οφειλέτες στον ίδιο τον οφειλέτη για τα δεδομένα που τοναφορούν ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο πλαίσιο του ελέγχου σχετικών καταγγελιών ήαυτεπάγγελτου ελέγχου των Εταιρειών μέσα σε δέκα ημέρες από τότε που θα τους ζητηθεί.Υπεύθυνος επεξεργασίας κατά την έννοια του άρθρου 2 στοιχείο ζ` του ν. 2472/1997 του αρχείουτης παρούσας παραγράφου ορίζεται η Εταιρεία, η οποία απαλλάσσεται από την υποχρέωσηγνωστοποίησης του άρθρου 6 του ν. 2472/1997. 3. Η καταγραφή της παραγράφου 2 επιτρέπεται, όταν οι Εταιρείες προβαίνουν, στο πλαίσιοανάθεσης από τους δανειστές, σε ρύθμιση ή διακανονισμό οφειλής, μετά από ενημέρωση τουοφειλέτη, να χρησιμοποιηθεί για το σκοπό παροχής αποδεικτικών στοιχείων τηςπραγματοποιηθείσας εμπορικής συναλλαγής. Στην περίπτωση αυτή οι Εταιρείες υποχρεούνται νακοινοποιούν εντός δέκα ημερών στον οφειλέτη πρακτικό του διακανονισμού. Δεν επιτρέπεται ηκατά τον παραπάνω τρόπο σύναψη ρύθμισης ή διακανονισμού που επιδεινώνει τη θέση τουοφειλέτη. Η επικοινωνία με τον οφειλέτη και ο διακανονισμός με αυτόν δεν οδηγούν σε αναγνώρισητης οφειλής εκ μέρους του οφειλέτη.»

 Άρθρο 9 Σχέσεις Εταιρειών με δανειστές 1. Κάθε Εταιρεία οφείλει να παρέχει διαφανείς, επαγγελματικές καιαποτελεσματικές υπηρεσίες προς τους δανειστές. Η τυχόν ύπαρξη διακανονισμούμεταξύ οφειλέτη και δανειστή αναστέλλει κάθε ενέργεια της Εταιρείας προςόχληση του οφειλέτη για όσο χρονικό διάστημα τηρείται ο διακανονισμός. 2. Με επιμέλεια και ευθύνη του δανειστή, οι επί τη βάσει της σύμβασης μεταξύαυτού και της Εταιρείας επί μέρους εντολές πρέπει να καθορίζουν με πληρότητα,τις σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου απαιτήσεις κατά κεφάλαιο,τόκους και έξοδα. 3. Κάθε δανειστής υποχρεούται να παρέχει εντολή προς ενημέρωση μόνο γιαληξιπρόθεσμες απαιτήσεις, κατά την έννοια της παραγράφου 4 του άρθρου 3, οιοποίες δεν απορρέουν από καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών που έχουνκριθεί καταχρηστικοί με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, καθώς και οι όροιπου αναφέρονται στις υπουργικές αποφάσεις που εκδίδονται κατ` εξουσιοδότησητης παραγράφου 21 του άρθρου 10 του ν. 2251/1994, τηρώντας τις διατάξεις περίαπορρήτου και περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των πελατών του. Παράβασητης υποχρέωσης αυτής επάγεται αστική ευθύνη του δανειστή προς αποζημίωση τηςΕταιρείας και του οφειλέτη. Απαγορεύεται στους δανειστές, επί ποινή ακυρότητας, να συνάπτουν συμβάσειςμε Εταιρείες, οι οποίες δεν είναι εγγεγραμμένες στο Μητρώο του άρθρου 7 τουπαρόντος «ή σε άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα». Η παράβαση των διατάξεων αυτών επισύρει την επιβολή τωνπροβλεπόμενων στο άρθρο 10 κυρώσεων, τόσο σε βάρος των δανειστών όσο και σεβάρος των Εταιρειών «ή των άλλων προσώπων» . 4. Δεν επιτρέπεται στις Εταιρείες να παρεκκλίνουν από τις εντολές τουδανειστή ούτε και η αμοιβή τους να συνδέεται με την επιλογή εκ μέρους τουοφειλέτη συγκεκριμένου τρόπου αποπληρωμής. Απαγορεύεται η εκχώρηση απόδανειστή ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων προς είσπραξη, είτε προς ΕταιρείεςΕνημέρωσης υπό την έννοια της παραγράφου 3 του άρθρου 3 είτε προςοποιονδήποτε τρίτο. 5. Παράβαση των διατάξεων του παρόντος άρθρου θεμελιώνει και εις ολόκληρονευθύνη του δανειστή και της Εταιρείας έναντι του οφειλέτη. «6. Οι διατάξεις των άρθρων 4, 5 και 8 εφαρμόζονται και για τους δανειστές όταν προβαίνουν σεεπαναλαμβανόμενη ενημέρωση των οφειλετών για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.»

 Άρθρο 10 Κυρώσεις 1. Με την επιφύλαξη των κειμένων διατάξεων για την προστασία δεδομένωνπροσωπικού χαρακτήρα, όπως των νόμων 2472/1997 (ΦΕΚ 50 Α`) και 3471/2006 (ΦΕΚ133 Α`) και άλλων ειδικότερων διατάξεων, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξηςεπιβάλλεται σε βάρος των Εταιρειών «και των δανειστών» που παραβαίνουν τις διατάξεις τουπαρόντοςνόμου πρόστιμο από πέντε χιλιάδες (5.000) έως πεντακόσιες χιλιάδες (500.000)ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται και οΥπουργός Ανάπτυξης μπορεί να διατάξει και την προσωρινή διαγραφή τηςΕταιρείας από το Μητρώο για χρονικό διάστημα από ένα (1) έως έξι (6) μήνεςκαι, σε περίπτωση περαιτέρω υποτροπής, μπορεί να διατάξει την οριστικήδιαγραφή της Εταιρείας. «Ειδικά για τις παραβιάσεις των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 4, της παραγράφου 7 τουάρθρου 6 και της παραγράφου 2 του άρθρου 8 από τις οποίες θίγεται το δικαίωμα στην προστασίαπροσωπικών δεδομένων φυσικών προσώπων αρμόδια είναι η Αρχή Προστασίας ΔεδομένωνΠροσωπικού Χαρακτήρα. Για το ύψος του προστίμου εφαρμόζεται η παρούσα παράγραφος.» 2. Τα ποσά των προστίμων που επιβάλλονται αποτελούν δημόσιο έσοδο καιεισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. (ν.δ. 356/1974, ΦΕΚ 90Α`) και μπορεί να αναπροσαρμόζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίαςκαι Οικονομικών και Ανάπτυξης. 3. Η επιβολή των ως άνω διοικητικών κυρώσεων είναι ανεξάρτητη από κάθε άλληαστική, ποινική ή πειθαρχική κύρωση που τυχόν προβλέπεται σε βάρος τωνΕταιρειών από τον παρόντα νόμο και την κείμενη νομοθεσία. 

Άρθρο 11 Υπηρεσία Τήρησης του Μητρώου Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης συνιστάταιαυτοτελές Τμήμα Μητρώου για την τήρηση και διαχείριση του Μητρώου, τηχορήγηση βεβαίωσης εγγραφής, τη διαχείριση του Μητρώου, τη διαχείριση τωνυποβαλλόμενων καταγγελιών, τη διενέργεια ελέγχων για την τήρηση της κείμενηςνομοθεσίας και την καταχώρηση των κυρώσεων που επιβάλλονται βάσει του άρθρου10, καθώς και τη διαγραφή από το Μητρώο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στηνπαράγραφο 6 του άρθρου 7. Το τμήμα αυτό στελεχώνεται από υπαλλήλους πουυπηρετούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης, υπό κάθε υπηρεσιακή κατάσταση πουπροβλέπεται στον Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών και ΔιοικητικώνΥπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, ΦΕΚ 26 Α`). Με απόφαση τουΥπουργού Ανάπτυξης καθορίζονται οι ειδικότερες λεπτομέρειες για την οργάνωση,τη λειτουργία του τμήματος, τη διαδικασία ελέγχου, τη συνεργασία τωνκλιμακίων ελέγχου με συναρμόδιες υπηρεσίες και φορείς, την έναρξη λειτουργίαςτου, καθώς και κάθε ειδικότερο θέμα και ειδική λεπτομέρεια. Με κοινή απόφασητων Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Ανάπτυξης ρυθμίζονται τα θέματααμοιβής των μελών των κλιμακίων ελέγχων. 

Άρθρο 12 Μεταβατικές διατάξεις Εντός δύο (2) μηνών από την έκδοση της υπουργικής απόφασης που προβλέπεταιστην παράγραφο 2 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου όλες οι Εταιρείες που ήδητελούν σε λειτουργία οφείλουν να καταθέσουν στο Υπουργείο Ανάπτυξης ταπροβλεπόμενα στην απόφαση αυτή δικαιολογητικά για την εγγραφή τους στο Μητρώοκαι τη λήψη βεβαίωσης εγγραφής τους σε αυτό. 

Άρθρο 13 Λοιπές διατάξεις Στο τέλος του στοιχείου γ` της παραγράφου 6 του άρθρου 4α του ν. 2251/1994προστίθεται εδάφιο που έχει ως εξής: "Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εφόσον η κοινοποίηση έχει αποσταλείπριν από την εκπνοή της προθεσμίας." 

Άρθρο 14 1. Οι υπηρετούντες την 1η Νοεμβρίου 2008 στον αρχαιολογικό χώρο τηςΑκρόπολης και στους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, που είχανσυμπληρώσει κατά την ημερομηνία εκείνη υπηρεσία είκοσι τεσσάρων μηνών ύστερααπό πρόσληψη τους από το Υπουργείο Πολιτισμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικούδικαίου ορισμένου χρόνου, μπορούν από την παραπάνω ημερομηνία να παραμείνουνστις ίδιες θέσεις με όμοια σύμβαση ετήσιας διάρκειας και δυνατότητα παράτασηςγια ένα επιπλέον έτος, αποκλειόμενης σε κάθε περίπτωση της αναγνωρίσεως τωνσυμβάσεων αυτών ως αορίστου χρόνου. 2. Οι ανωτέρω συμβάσεις ετήσιας διάρκειας μπορούν να καταρτισθούν από τοΥπουργείο Πολιτισμού και αναδρομικά από 1ης Νοεμβρίου 2008, εφόσον οι ανωτέρωυπηρετούντες παρείχαν την εργασία τους και μετά την 1η Νοεμβρίου 2008 καιπριν την έναρξη ισχύος του άρθρου αυτού και στους παραμένοντες με τιςσυμβάσεις αυτές καταβάλλονται από την έναρξη ισχύος τους οι αποδοχές πουελάμβαναν την 1.11.2008.

Άρθρο 15 Οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 8 του ν. 3668/2008 (ΦΕΚ 115 Α`)αντικαθίστανται ως εξής: "1. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου που επιβάλλεται βάσει τωνάρθρων 1 και 2 του νόμου αυτού υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή ενώπιον τουΓενικού Γραμματέα Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, για παραβάσεις οι οποίεςδιαπιστώνονται στην περιφέρεια της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών - Πειραιάκαι ενώπιον του οικείου Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, για παραβάσεις οιοποίες διαπιστώνονται στις περιφέρειες των λοιπών Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεωντης χώρας, εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησηςτης. 2. Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου ή ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας, κατάπερίπτωση, αποφαίνεται επί της προσφυγής με έγγραφη πράξη του, η οποίαεκδίδεται εντός είκοσι εργάσιμων ημερών από την υποβολή της προσφυγής." 

Άρθρο 16 Στο κτίριο της Ωνασείου Στέγης Γραμμάτων και Καλών Τεχνών, στο Ο.Τ. 132 περ.47 του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Αθηναίων, επιτρέπονται κατάπαρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων τα παρακάτω: 1. Η λειτουργία πολιτιστικών εκδηλώσεων και υποστηρικτικών λειτουργιών αυτώνστο πρώτο και δεύτερο υπόγειο του κτιρίου (εκθεσιακοί χώροι, αίθουσαδιαλέξεων, χώρος επαγγελματικής ψηφιοποίησης οπτικοακουστικού υλικού κλπ.). 2. Η επικάλυψη των μηχανολογικών δικτύων στο δώμα του κτιρίου στη στάθμη27,60 μ.. 3. Η τοποθέτηση στο δώμα πέργκολας, υαλοπετασμάτων, συμπαγούς στηθαίου γιατη στήριξη της πυροκουρτίνας της σκηνής και στάση συγκροτήματος ανελκυστήρωνγια ΑΜΕΑ, μέγιστου ύψους 3,60 μ. από την κατά το προηγούμενο εδάφιο στάθμηδώματος. 4. Ο μηχανολογικός όροφος του πύργου της σκηνής του θεάτρου μπορεί να έχειελεύθερο ύψος μεγαλύτερο των 2,20 μ.. Όπως τα παραπάνω φαίνονται στα επτά (7) σχέδια κλ. 1:200, 1:100, πουθεωρήθηκαν από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολεοδομίας του ΥπουργείουΠεριβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων και των οποίων αντίτυπο σεφωτοσμίκρυνση δημοσιεύεται με τον παρόντα νόμο. 

Άρθρο 17 Εισοδηματική πολιτική 1. Στους λειτουργούς και υπαλλήλους του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., σταμόνιμα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας,του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος, με εξαίρεση τους δικαστικούςλειτουργούς, το κύριο προσωπικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.)και τους ιατρούς του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.), χορηγείται για τοέτος 2009, εφάπαξ ποσό έκτακτης οικονομικής παροχής με βάση το ύψος τωνσυνολικών μηνιαίων αποδοχών τους, συμπεριλαμβανομένων και των πάσης φύσεωςεπιδομάτων, πλην οικογενειακής παροχής, που καταβάλλονταν την 31.12.2008, ωςκάτωθι: α) Για σύνολο μηνιαίων αποδοχών μέχρι χίλια πεντακόσια ευρώ (1.500 €), ποσόπεντακοσίων ευρώ (500 €). β) Για σύνολο μηνιαίων αποδοχών από χίλια πεντακόσια ένα ευρώ (1.501 €)μέχρι χίλια επτακόσια ευρώ (1.700 €), ποσό τριακοσίων ευρώ (300 €). 2. Τα ανωτέρω ποσά δεν υπόκεινται σε καμία κράτηση, τέλος και φόροεισοδήματος. 3. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζεται ο χρόνοςκαι ο τρόπος καταβολής των ποσών της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. 

Άρθρο 18 Έκτακτη Οικονομική Εισφορά 1.α. Επιβάλλεται έκτακτη εφάπαξ εισφορά στο εισόδημα των φυσικών προσώπωνπου φορολογούνται κατά τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 2 τουΚώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994), καθώς και στο εισόδημασχολάζουσας κληρονομιάς. Επίσης στο εισόδημα των φυσικών προσώπων τα οποία φορολογούνται με βάση τιςδιατάξεις του άρθρου 5 του Ζ` Ψηφίσματος του έτους 1975 (ΦΕΚ 23 Α`). β. Για την επιβολή της εισφοράς λαμβάνεται υπόψη το συνολικό καθαρόεισόδημα, πραγματικό ή τεκμαρτό, φορολογούμενο ή απαλλασσόμενο του φυσικούπροσώπου ή της σχολάζουσας κληρονομιάς των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματοςτου οικονομικού έτους 2008 εφόσον αυτό είναι εξήντα χιλιάδες ευρώ (60.000 €)και άνω. γ. Για την εξεύρεση του συνολικού εισοδήματος δεν προσμετρούνται ταεισοδήματα της παραγράφου 1 του άρθρου 14 και της περίπτωσης γ` τηςπαραγράφου 4 του άρθρου 45 του Κ.Φ.Ε. 2. Η έκτακτη εφάπαξ εισφορά καθορίζεται στο ποσό των χιλίων ευρώ (1.000 €)για ετήσιο συνολικό ατομικό εισόδημα από εξήντα χιλιάδες ένα ευρώ (60.001 €)έως ογδόντα χιλιάδες ευρώ (80.000 €), στο ποσό των δύο χιλιάδων ευρώ (2.000€) για εισόδημα από ογδόντα χιλιάδες ένα ευρώ (80.001 €) έως εκατό χιλιάδεςευρώ (100.000 €), στο ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000 €) για εισόδημα απόεκατό χιλιάδες ένα ευρώ (100.001 €) έως εκατόν πενήντα χιλιάδες ευρώ (150.000€), στο ποσό των πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000 €) για εισόδημα από εκατόνπενήντα χιλιάδες ένα ευρώ (150.001 €) έως τριακόσιες χιλιάδες ευρώ (300.000€), στο ποσό των δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000 €) για εισόδημα από τριακόσιεςχιλιάδες ένα ευρώ (300.001 €) έως πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ (500.000 €), στοποσό των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000 €) για εισόδημα από πεντακόσιεςχιλιάδες ένα ευρώ (500.001 €) έως εφτακόσιες χιλιάδες ευρώ (700.000 €), στοποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000 €) για εισόδημα από εφτακόσιες χιλιάδεςένα (700.001 €) έως εννιακόσιες χιλιάδες ευρώ (900.000 €) και στο ποσό τωνείκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000 €) για εισόδημα άνω των εννιακοσίωνχιλιάδων ένα ευρώ (900.001 €). 3.α. Η εισφορά του παρόντος βεβαιώνεται οίκοθεν από τον προϊστάμενο τηςδημόσιας οικονομικής υπηρεσίας που είναι αρμόδιος για τη φορολογία τουφυσικού προσώπου ή της σχολάζουσας κληρονομιάς με βάση τους τίτλους βεβαίωσηςπου αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 74 του Κ.Φ.Ε. β. Για τον υπολογισμό της εισφοράς εκδίδεται εκκαθαριστικό σημείωμα,αντίγραφο του οποίου αποστέλλεται στον υπόχρεο. γ. Η προθεσμία άσκησης της προσφυγής ή υποβολής αίτησης για διοικητικήεπίλυση της διαφοράς, καθώς και η άσκηση της προσφυγής ενώπιον του αρμόδιουδιοικητικού πρωτοδικείου, δεν αναστέλλει τη βεβαίωση και την είσπραξη τηςοφειλής που βεβαιώνεται κατά τις διατάξεις της παραγράφου 1. δ. Οι διατάξεις των άρθρων 66, 67, 68, 69, 70, 71, 74, 75, 84 και 85 τουΚ.Φ.Ε, καθώς και του ν. 2717/1999 (ΦΕΚ 97 Α`), όπως ισχύουν, εφαρμόζονταιαναλόγως και για την επιβολή αυτής της εισφοράς, επιφυλασσομένων όσωνορίζονται στις προηγούμενες παραγράφους. Η εισφορά που προκύπτει μετά απόέλεγχο που διενεργείται από τον προϊστάμενο της δημόσιας οικονομικήςυπηρεσίας μπορεί να επιβάλλεται και με το οικείο φύλλο ελέγχου της φορολογίαςεισοδήματος. 4.α. Η εισφορά που επιβάλλεται με αυτόν το νόμο καταβάλλεται σε τρεις (3)ίσες διμηνιαίες δόσεις από τις οποίες η πρώτη μέχρι την τελευταία εργάσιμη,για τις δημόσιες υπηρεσίες, ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση τηςεισφοράς και η καθεμία από τις επόμενες μέχρι την τελευταία εργάσιμη, για τιςδημόσιες υπηρεσίες, ημέρα του τρίτου και του πέμπτου μήνα, αντίστοιχα. β. Υπόχρεος σε καταβολή της εισφοράς είναι το φυσικό πρόσωπο στο όνομα τουοποίου βεβαιώνεται αυτή. Αν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων τηςπαραγράφου 1 του άρθρου 5 του Κ.Φ.Ε., η σύζυγος ευθύνεται για την καταβολήτου ποσού της εισφοράς που προκύπτει με βάση το συνολικό εισόδημα της. Αν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 5του Κ.Φ.Ε., ο ή η σύζυγος ευθύνεται εις ολόκληρον για την καταβολή τηςεισφοράς που αναλογεί επιμεριστικώς στο εισόδημα του ή στο εισόδημα της. Οι υπόχρεοι που αναφέρονται στις περιπτώσεις α` και β` της παραγράφου 3 τουάρθρου 61 του Κ.Φ.Ε. ευθύνονται εις ολόκληρον με εκείνους που βαρύνονται μετην εισφορά και την καταβολή της, έχουν όμως δικαίωμα αναγωγής. Σε περίπτωση θανάτου του υπόχρεου, οι κληρονόμοι του ευθύνονται για τηνκαταβολή της εισφοράς, ανάλογα με το ποσοστό της κληρονομικής τους μερίδας. γ. Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζονται οιλεπτομέρειες και η διαδικασία εφαρμογής των διατάξεων της έκτακτης εισφοράς. 

Άρθρο 19 Ισχύς Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα τηςΚυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά σε επί μέρους διατάξεις του. Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καιτην εκτέλεση του ως νόμου του Κράτους. 

Αθήνα, 30 Απριλίου 2009 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

 ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Π. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Ι. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ Γ. ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ Α. ΣΑΜΑΡΑΣ 

Θεωρήθηκε και τέθηκε η Μεγάλη Σφραγίδα του Κράτους Αθήνα, 4 Μαΐου 2009
 Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ 

* Περί της ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ του άρθρου 18 δες σχετικά την υπ' αριθμ. 693/2011 απόφαση ΣΤΕ.

* ΑΝ κάνεις αναζήτηση με λέξη κλειδί ή επιλέξεις κάποιο θέμα για έρευνα από το αναδιπλούμενο λευκό πεδίο "Επέλεξε Νομικό Θέμα..." (στο άνω μέρος της σελίδας) και έχει πάνω από 20 αποτελέσματα (φαίνεται στον αριθμό δίπλα σε κάθε θέμα) ΤΟΤΕ μετά την πρώτη αναζήτηση => ψάξε με το παραπάνω link "Παλαιότερες αναρτήσεις" για να βρείς και τα τα άλλα σχετικά διαθέσιμα αποτελέσματα.



☺ Ευτράπελες και απίθανες πραγματικές ιστορίες από το δικαστικό & αστυνομικό ρεπορτάζ εφημερίδων παρελθόντων ετών.

Πληροφορίες - Information

Η Φωτό Μου
Καβάλα, Kavala, Greece, Greece
Giagkoudakis Law Office - Greek Law office located in Kavala since 1990, offering quality legal assistance in all fields of law, mainly in divorce/family law, criminal and civil law. . Tel. +30 2510834031, +306945227120 giagkoud@yahoo.com dikigoros-diazygion.gr giagkoudakis-dikigoros.gr

"Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε άμεσα, πιστά και με συνέπεια".
Δικηγορικό Γραφείο Γιώργος Γιαγκουδάκης, Καβάλα (Βενιζέλου 34).

Διεκπεραίωση νομικών υποθέσεων από το 1990 κυρίως οικογενειακές (διαζύγια) αστικές, ποινικές υποθέσεις. 24ωρη Online Υποστήριξη giagkoud@yahoo.com Site- Βιογραφικό - gglaw.Για πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας ή κλείσιμο ραντεβού καλέστε στο 2510834031 ή 6945227120

> ΑΠΟ MOBILE ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
> ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΕ MOBILE ΠΡΟΒΟΛΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι οποιεσδήποτε ενημερωτικές πληροφορίες που παρέχονται, δεν αποτελούν νομικές συμβουλές ή νομικές υποδείξεις, ούτε προσιδιάζουν στην σχέση μεταξύ Δικηγόρου και πελάτη ή υποκρύπτουν τέτοια σχέση και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά με δική σας ευθύνη.
Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη σε καμιά περίπτωση και δεν εγγυόμαστε για το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων τρίτων που συνδέονται με δεσμούς (links) από το δικτυακό μας τόπο ή που παρέχουν πρόσβαση στον δικτυακό τόπο μας με link και για οποιαδήποτε άλλη ζημία οποιαδήποτε φύσης που μπορεί τυχόν να προξενηθεί (π.χ. παροχή υπηρεσιών, πώληση προϊόντων).



Όροι Χρήσης Βlog - Αποποίηση ευθύνης
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών δεδομένων.




ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ

Βενιζέλου 34 - 65403 Καβάλα
τηλ. 2510834031, κιν. 6945227120
giagkoud@yahoo.com | https://dikigoros-diazygion.gr

Copyright © 2013-2019
George Giagkoudakis - All rights Reserved
Simple πρότυπο. Powered by Blogger.
stemap1 | stemap2


* Σχετικά: δικηγόρος διαζυγίων, οι καλυτεροι δικηγοροι διαζυγιων στο κεντρο καβαλας. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ειδικος διαζυγιων, οικογενειακων διαφορών Γ.Γιαγκουδάκης και οικογενειακος σύμβουλος γαμου και διαζυγιου. Δικηγορικό Γραφείο Καβάλας. Αναλαμβάνουμε υποθέσεις στη Καβάλα, Δράμα, Ξάνθη και σε όλη την Ελλάδα. Γνωστος δικηγορος καβαλας. Eξειδικευμένος δικηγόρος διαζυγίων και οικογενειακού δικαίου παρέχει αποτελεσματικά νομικές υπηρεσίες από το 1990 έως σήμερα. Στο γραφείο μας θα σας συμβουλεύσει έμπειρος δικηγόρος διαζυγίων. Ειδικότερα ο δικηγορος αναλαμβάνει υποθέσεις με συναινετικό διαζύγιο και διαζύγιο με αντιδικία.
καλοι δικηγοροι διαζυγιων, οικογενειακου δικαιου και δικηγορικα γραφεια οικογενειακου δικαιου στο κεντρο Καβαλας. Ειδικευμένοι δικηγόροι, experts, specialists,consultants, best lawyers φροντίζουν άμεσα για το καλυτερο αποτελεσμα. Βρες divorce lawyer, δικηγορους, ειδικό δικηγορο, δικηγοροσ, δικηγορικα γραφεια, dikhgoros για χωρισμο, προβληματα συζυγικα, μεταξυ συζυγων, με τον συζυγο, προβληματα μεσα στο γαμο. Παράσταση στα δικαστηρια και δικη στη Καβαλα και σε όλη την Ελλάδα. Επαγγελματισμός. Άσκηση μαχιμης δικηγορίας με γνώση, συνέπεια, σοβαρότητα και ανθρώπινο, ειλικρινές ενδιαφέρον.
έγκριτος μάχιμος και γνωστός δικηγορος για διαζυγια. Αξιόπιστο Δικηγορικο γραφειο και δικηγόροι στη καβάλα. Δικηγόρος υπεράσπισης. Εδω είναι δικηγοροι ειδικευμενοι στα διαζυγια και ποινικό δίκαιο. θελω δικηγορο. Για δικηγορικα γραφεια στη καβαλα. Τα παντα για Δικηγόρος τροχαίων ατυχημάτων, ποινικολόγος, καβαλιώτης δικηγόρος, για ακίνητα, ηλεκτρονικό εγκλημα, οικογενειακού δικαίου, για τροχαία, για αυτοκίνητα. δικηγορος ονλινε, δικηγοροι διαζυγίων. εγκαταλειψη συζυγικης στεγης, οικογενειακής στέγης ή εγκαταλειψη συζυγικης εστιασ. Θέματα για συναινετικο διαζυγιο με το νεο νομο, διαζυγιο νεοσ νομοσ. ποινικο δικαιο. Βρες δικηγοροσ καβαλα και δικηγορικα γραφεια καβαλας. Πρωτοδικειο Καβαλας, δικαστηρια, εισαγγελια καβαλας, τηλέφωνα. βενιζέλου 34. kavala Bar Association lawyers. δικηγοροι καβαλας για δικαστικες υποθέσεις διαζυγίων. δικηγοροι καβαλα στο κέντρο. Πολιτικος γαμος και Θρησκευτικος γαμος με παππασ σε εκκλησια. δικαστηρια κορονοϊόσ δικηγορος καβαλα, Θάσο, Ελευθερούπολη, Χρυσούπολη. Ειδικος δικηγορος, δικηγορικο γραφειο Καβαλας και δικηγοροι στη Καβάλα. δικηγόρος διαζυγίου κοντα μου σε μικρη απόσταση. lawyer in kavala. νεα, ωραριο, ραντεβου, εργατολογοι,δικηγοροι στην καβαλα, Κρηνιδες, Ζυγος, Κρυονερι. κορονοιοσ. Πότε ανοιγουν τα δικαστηρια μετα το κοροναιο. δικηγοροι ειδικοι στα διαζυγια. οικογενειακος νομικος συμβουλος γάμου, διαζυγιων, σχεσεων, online - live με τις καλύτερες εφαρμογές (skype, viber, messenge κλπ). Leading Divorce Lawyers in Greece. Κορυφαίοι δικηγοροι διαζυγιων στην Ελλάδα. δικηγορικό γραφείο καβάλασ γιαγκουδάκησ δικηγοροσ, δευτερη γνωμη δικηγορου. Δικηγόρος με μεγάλη εμπειρία, γνώση και εξειδίκευση σε θέματα διαζυγίου, top divorce lawyers near me,top divorce lawyer, Δέχομαι πολλά τηλέφωνα για διαζύγια, πολύκροτα διαζύγια, περίπλοκη υπόθεση. Θρησκευτικος γαμος με παππασ σε εκκλησια. Αγαπητος χαρισματικος, μαχιμος και εγκριτος δικηγορος Γιαγκουδάκης. νομικος γνωστος δικηγορος, πασιγνωστος δικηγορος, Έγκριτος νομικός, ιδιαίτερα αγαπητός για το ήθος και την καλοσύνη του. Πολύ αξιόλογος και έγκριτος δικηγόρος, γνωστό δικηγορικό γραφείο Γιαγκουδάκη. Ο γνωστός Καβαλιώτης δικηγόρος Γιαγκουδάκης γράφει και ενημερώνει για τα διαζυγια και το οικογενειακο δικαιο. ποτε χανει την επιμελεια η μητερα. ποτε δινεται η επιμελεια παιδιου στον πατερα.